מדיניות ביטול עסקאות, משלוחים והחזרת מוצרים

 ההזמנות נשלחות ישירות מהספק בחו”ל.

זמן המשלוח הממוצע אורך בין 10-30 ימי עסקים, ממועד משלוח החבילה בפועל.
בהזמנה של יותר ממוצר אחד, ייתכן והמוצרים יישלחו בחבילות נפרדות.
החזר כספי מלא יוענק לאחר פנייתכם, אם לא תקבלו את הזמנתכם בתוך 45 ימי עסקים
.

*ביטולים

חוק הגנת הצרכן מאפשר ללקוח של עסקת מכר מרחוק לבטל את העסקה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר, או ממועד קבלת פרטי העסקה – לפי המאוחר מביניהם, ובעלות דמי ביטול בגובה 5% מהעסקה או 100 ש”ח – לפי הנמוך מביניהם.

בעסקה בכרטיס אשראי (להבדיל מעסקת “פייפאל”) – בנוסף לדמי הביטול הקבועים בחוק, תגבה ‘עמלת ביטול עסקה’ נוספת בסך 8.90 ש”ח, אשר נגבית מצד חברת האשראי הסולקת.

בכל קנייה הלקוח יקבל מספר מעקב איתו יוכל לעקוב אחרי המוצר, בנוסף, הלקוח יקבל SMS לנייד כשהמוצר יהיה ביחידת הדואר הסמוכה לביתו כדואר רשום.

הגנה על קנייתכם ממועד ההזמנה ועד קבלת המוצר

·        החזר כספי מלא אם לא תקבלו את הזמנתכם בתוך 45 ימי עסקים.

·        במידה והמוצר שקיבלתם אינו תואם את התיאור באתר ניתן לקבל החזר מלא או חלקי.

·        החזר מלא ישלח לאחר שהלקוח ישלח את המוצר חזרה למפעל.

·        אחריות על כל המוצרים באתר עד לקבלת המוצר ע”י הלקוח.

·        אתר “מיטינג” לא יהיה אחראי לכל נזק אשר יגרם ללקוח או לצד ג’ כתוצאה מהשימוש במוצר.

·        במידה והמוצר לא הגיע בזמן המיועד, על מבצע ההזמנה ליצור קשר מיידי עם צוות התמיכה של האתר, ולא יאוחר משבוע ימים. 

במידה ולקוח פנה לאחר 90 יום מרכישת המוצר, הוא לא יהיה זכאי לביטול העסקה.

החזרת מוצרים

·        מדיניות החזרת מוצרים משתנה ממוצר למוצר, בהתאם למגוון השותפים והספקים השונים.

·        באחריות מבצע ההזמנה להודיע מיידית, לכל היותר עד שבוע ימים, על קבלת מוצר פגום/מוצר שאינו תואם להזמנה.

·        אתר “מיטינג” ינהל עבור המשתמש את ההתקשרות מול השותפים, ויפעל בהתאם למדיניותם, אך הוא איננו האחראי בדבר זיכוי כספי או פיצוי הרוכש.

·        במקרה של החזרת מוצר, על אחריות מזמין המוצר לשלוח את המוצר בחזרה אל כתובת היעד ממנה הוא נשלח, ולשאת בעלויות השילוח או כל עלות נוספת הנדרשת להחזרת המוצר. (אם הוכח פגם במוצר, האתר “מיטינג” ישא בעלויות החזרת המוצר).

Shopping Cart