GADI'S

ב -" GADI'S" מאמינים שאוכל שנוצר באהבה, ביצירתיות ומוגש בחיוך - מבטיח הנאה לכל מי שרק טועם. גדי ומירב הם בני זוג בחיים, במטבח ובעסקים, ומה שמניע אותם, יותר מהכל, זאת התשוקה לאוכל מצוין ולאנשים שמחים. התשוקה לאוכל טעים ולבשר במיוחד מלווה את שניהם כבר שנים ארוכות. גדי ומירב, הכירו במסעדה, ובחרו לקשור את חייהם בדרך משותפת. בביקורים משפחתיים בדרום אפריקה, גדי, יליד המקום, היה לוקח את מירב לאכול בורוורסט - נקניקייה מקומית איכותית במיוחד, והדביק אותה באהבתו לטעם ולמסורת. כששב ארצה, החל להכין בורוורסט. עם מתכון מיוחד וחומרי גלם טריים ואיכותיים – ההצלחה הייתה מסחררת! כך נולד העסק - GADI'S, כיום יש לגדי משאית אוכל (FOOD TRUCK) הכוללת מטבח נייד עם גריל ומעשנה, איתה הוא מגיע לכל סוגי האירועים ולכל מקום בארץ. לגדי ניסיון רב בהפקת אירועים עבור חברות וארגונים שכבר זכו לטעום וליהנות..
המנות הנדיבות, החיוך, הטעם הנהדר, השירות והניצוץ בעיניים – ייצרו במהלך השנים קהל קבוע ונאמן, ותור ארוך מול הדוכנים שלנו בשווקי אוכל ובאירועים.
לאירועים גדולים מתלווה גם צוות עובדים מסור, הצוות מגיע עם חומרי הגלם הטובים והטריים ביותר, לכם נשאר רק ליהנות ולקצור את המחמאות – בלי לדאוג לדבר! ה- FOOD TRUCK תשאיר את האורחים שלכם עם חוויה נפלאה של אוכל נהדר, שבעים ומרוצים! לשלב תמונה זוגית שלהם ותמונה של הפווד טראק.

הטבה מיוחדת למגיעים דרך האתר..

רוצה להזמין אותו לערב שלך?

כשר

5-15 משתתפים



טעימות מאירועים:

אל תפספסו עדכונים על מבצעים, קופונים ומאמרים חדשים!!

אנחנו לא שולחים ספאם! למידע נוסף ניתן לקרוא את מדיניות הפרטיות שלנו.

לקוחות מפרגנים
יאיר בן דוד - ואללה אחי, אלופים אתם, תודה רבה, היה אש אתמול (:
לקוחות מפרגנים
דוד שלום - כולם נהנו בטירוף והוספתם ממש לאווירה, אתם מקצוענים בטירוף - אוהבים אתכם מאוד !
לקוחות מפרגנים
עדי ברכה - היה ממש תענוג, ברמה גבוהה, באיכות, בשפע, בשירות, בדיוק ובהשקעה בפרטים הקטנים, תודה על הכל - אין ספק, אירוע של קסם.
לקוחות מפרגנים
דוד שלום - כולם נהנו בטירוף והוספתם ממש לאווירה, אתם מקצוענים בטירוף - אוהבים אתכם מאוד !
לקוחות מפרגנים
לורן בן יעקוב - נוריאל יאלופיםםם, היה מושלםםםם ברמות מלאאא מלאאא פירגונים.
Previous
Next